هیئت امام‌هادی(ع) اهالی نشر در منزل شهید اندرزگو
چهارشنبه 17 مرداد 1397

هیئت امام‌هادی(ع) اهالی نشر در منزل شهید اندرزگو

جلسۀ ماهانۀ هیئت امام‌هادی(ع) شب گذشته به میزبانی خانوادۀ مجاهد شهید سیدعلی اندرزگو برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، در جلسۀ اخیر این هیئت ماهانه که با حضور اهالی نشر فرهنگ و اعضای مجمع ناشران انقلاب اسلامی به‌صورت خانوادگی برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدمهدی اندرزگو، فرزند شهید بزرگوار انقلاب، به سخنرانی پرداخت.
در این مراسم، سیدمهدی اندرزگو در صحبت‌های خود از مجاهدت‌های پدرش در مبارزه با رژیم طاغوت پهلوی خاطراتی تعریف و ویژگی‌های این شهید بزرگوار را تبیین کرد. وی در خصوص مهجوربودن شهدای پیش از انقلاب اسلامی و کمترپرداختن به آن‌ها در حوزۀ فرهنگ و هنر نیز نکاتی بیان کرد.
همچنین همسر فداکار شهید اندرزگو، خانم کبری سیلسپور که در منزل خود میزبان هیئت اهالی نشر بود نیز دربارۀ مبارزات این شهید و سختی‌هایی که متحمل شدند، خاطراتی را راویت کرد. وی با بیان روحیات مبارزاتی این شهید سعید دربارۀ لزوم داشتن چنین روحیه‌ای در زمان حاضر نیز نکاتی بیان کرد.
مرتضی آخوندی، مدیر انتشارات دارالکتب الاسلامیه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی، مدیر بنیاد بعثت؛ علی‌اکبر قدیانی، مدیر انتشارات برف؛ علی جیران‌پور خامنه، مدیر انتشارات رسالت قلم؛ نورالله حسین‌خانی، مدیر انتشارات مسعی؛ مصطفی زمانی، مدیر انتشارات زیارت؛ سیدحسین آقایی، مدیر انتشارات معارف اسلامی؛ رضا بیات، مدیر انتشارات سلمان پاک و... از جمله مهمانان این محفل بودند.
قرائت دعای توسل به‌صورت جمعی و مداحی محمدباقر نریمانی بخش‌های دیگر این مراسم صمیمانه بود.
 

 

 
نظر بدهید