سنگر کتاب یک ساله شد
سه شنبه 14 بهمن 1399

سنگر کتاب یک ساله شد

جشن یک سالگی قرارگاه «سنگر کتاب» برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، جشن یک سالگی قرارگاه «سنگر کتاب» همراه با رونمایی از شناسنامه اولین شهید مدافع حرم خراسان شمالی بسیجی شهید «فیروز حمیدی‌زاده» و حضور میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این مراسم نیلی با اشاره به اینکه جهبۀ انقلاب باید در رابطه با امر مهم کتابخوانی قدم بردارد و اثرگذار باشد گفت:
یکی از وظایفی که در رابطه با کتاب و کتابخوانی بر عهده داریم، مخاطب‌شناسی دقیق و شناخت منطقه‌ای است. اگر بتوانیم به درستی نقشۀ راه را بشناسیم قطعاً با کمترین اصطکاک کاری پیش خواهیم رفت. هم‌اکنون با گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت دو سال از بیانیه گام دوم خرسندیم که سنگر کتاب اولین سالگرد تأسیسش را می‌بیند و توانسته است در مدت یک سال گذشته اقدامات قابل توجهی را انجام دهد.


در ادامۀ این مراسم امید باغچقی مسئول قرارگاه سنگر کتاب مرکزی از تأسیس سنگر کتاب در سطح استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۸ قرارگاه کتاب به جمع سنگرکتاب اضافه می‌شود و اولویت‌ و برنامۀ ما این است که شهرهایی که کتابفروشی متعلق به جبهۀ انقلاب ندارند را پوشش بدهیم تا اندک کار کوچکی را در حوزۀ کتاب داشته باشیم. قرارگاه سنگر کتاب برای این تشکیل شده است تا بتواند به کمک اهالی کتاب از جمله کتابفروشان، مخاطب کتاب، ناشران و...) گام‌های موثری را بردارد.
در پایان مراسم علاوه بر رونمایی از شناسنامه شهید حمیدی‌زاده از مادران شهدا و خانواده شهید فیروز حمیدی‌زاده تقدیر شد و کیک یک سالگی سنگر کتاب برش خورد.

 

نظر بدهید